· PRENZIPIA A TREBALLAR A OFIZINA DE LENGUA ARAGONESA D’O CONZELLO DE ZARAGOZA

O Conzello de Zaragoza, viene de ubrir una ofizina adedicada a la promozión, difusión y cautivo de l’aragonés en a ziudat de Zaragoza. Entre as suyas fins estarán a colaborazión con as entidaz y asoziazions que fayenan en a ziudat por l’aragonés, espardir a reconoixedura de l’aragonés como un patrimonio istorico propio de Zaragoza, velar ta que cualsequier zaragozano u zaragozana pueda conoixer l’aragonés atendendo a demanda ziudadana, asesorar a toda entidat (publica u privada) que deseye informar-se u interersar-se por l’aragonés.

El Ayuntamiento de Zaragoza, acaba de abrir una oficina dedicada a la promoción, difusión y cultivo del aragonés en la ciudad de Zaragoza. Entre sus fines se encuentran la colaboración con las entidades que trabajen en la ciudad por el aragonés, difundir el reconocimiento del aragonés como un patrimonio histórico propio de Zaragoza, velar para que cualquier zaragozano o zaragozana pueda conocer el aragonés atendiendo la demanda ciudadana, asesorar a toda entidad (pública o privada) que desee informarse o interesarse por el aragonés.

Ofizina de Lengua Aragonesa
Ayuntamiento de Zaragoza / Conzello de Zaragoza
C / Torrenueva, 25, 3ª planta
Tfno: 976 724 027/976 721 400
Correo:oficinalenguaaragonesa@zaragoza.es


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn