aragonario

El @MuseodeZaragoza vuelve a colgar la “Adoración de los Reyes Magos”, óleo sobre tabla de gran tamaño (288 x 214 cm), obra del pintor flamenco Rolán de Moys, que vino a Aragón traído por la casa ducal de Villahermosa.

ℹ https://tinyurl.com/yxhfgsnl

Hoy es #25N, el #DíaContraLaViolenciaDeGénero para denunciar y erradicar la violencia que sufren las mujeres en todo el mundo. #NiUnaMenos

📸María Zárraga, "Rosa se escapa" (tríptico), 1999.

#CulturaenIgualdad #CulturaMAB #MujeresMAB

3
Leer más ...

agora

blog agora

Aragón 3L

Aragón Natural

catedra

vidal

CTP

chisla radio

cátedra

academia

catedra

poctefa

A RADIO EN ARAGONÉS: TALLERS PA CHOVENS E ADULTOS

A «VIII Chornada de Treballo. Taller de Radio en Aragonés» ye una autividat partizipativa de formazión e entretenimiento basada en o meyo radiofonico, utilizando como veíclo de comunicazión a luenga aragonesa. Como resultau d’ista autividat se ferán piezas de curta durazión detematica cultural pa incluyir-se en a programazión de contenius en aragonés de Chisla Radio. Todas as autividaz estarán diseñadas pa adautar-se a las nezesidaz formativas de cada colla d’edat, emparando o suyo treballo en as aportazions que os propios partizipans puedan fer.

AUTIVIDAT DE RADIO CHOVENIL (13-17 años)

A radio. Sons e mosicas. Charrar debán d’un micro. A importanzia d’a imachinazión e o suyo emplego en a radio. L’arte d’escuitar. Faigamos un programa de radio en aragonés.

AUTIVIDAT DE RADIO PA ADULTOS (Dende 18 años)

A radio como meyo de comunicazión global. Cómo creyar un espacio radiofonico. Guión, produzión e realizazión d’un programa de radio. Contenius culturals pa una radio d’o sieglo XXI en aragonés.

 

COLLAS / ORARIOS:

7, 14 y 21 de noviembre de 2020

Colla Menors de 18 años: 10-13 o.

Colla Adultos: 17-20 o.

 

Inscripzions en: info@resonar.org

Plazo d’inscripzión: 6 de noviembre

Autividat gratuita. Aforo abugau

 

Escargar astí o folleto «Taller de Radio en Aragonés».

 


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn