CONOIXE A NUEVA APP AGORA x L’ARAGONÉS

En ista App que agora presentamos se pueden trobar toz os recursos tecnolochicos que s’han desarrollau en os zaguers años por o Gubierno d’Aragón relazionaus con a luenga aragonesa, asinas como as instituzions y asoziazions pueden difundir as suyas actividaz y as interpresas as ofiertas d’os suyos productos.

Amás, en un aria privada, aquels que quieran fablar en aragonés con atras personas pueden fer-lo a traviés d’os miembros que s’inscribioron como mentores, en una esperenzia que ya esiste en atras luengas, de practica de l’idioma entre personas que no se conoxen.

Descarga l’App en: ttps://play.google.com/store/apps/details?id=es.aragon.apla

Os usuarios de IOS pueden consultar-la a traviés de: https://www.agoraxlaragones.org/Particulares/

Pa conoxer más sobre l’App Agora x l’aragonés, puez consultar o siguién video:

_________________

 

En esta App que ahora presentamos se pueden encontrar todos los recursos tecnológicos que se han desarrollado en los últimos años por el Gobierno de Aragón relacionados con la lengua aragonesa, así como las instituciones y asociaciones pueden difundir sus actividades y las empresas las ofertas de sus productos.

Además, en un área privada, aquellos que quieran hablar en aragonés con otras personas pueden hacerlo a través de los miembros que se inscribieron como mentores, en una experiencia que ya existe en otras lenguas, de práctica del idioma entre personas que no se conocen.

Descarga la App en: https://play.google.com/store/apps/details?id=es.aragon.apla

Los usuarios de IOS pueden consultarla a través de: https://www.agoraxlaragones.org/Particulares/

Para conocer más sobre la App Agora x l’aragonés, puedes consultar el siguiente vídeo:


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn