aragonario

🍴 🍷 @enclavedearagon aúna #cultura y #gastronomía y se desarrolla en pueblos singulares de #Aragón afectados por la #Despoblación.

Una cita que representantes de @aragonturismo, @aragonalimentos y Vertebración del Territorio no han querido perderse.

🗣️ #ComparteElSecreto

👥👥Convocadas #ayudas para #actividades culturales de #asociaciones y #fundaciones para el año 2020

Actividades subvencionables, requisitos, documentación en @BOAdeldia👉 https://tinyurl.com/y6hffb35

📅Plazo de solicitud: hasta 2 de octubre

Leer más ...

agora

blog agora

Exposiciones

Grupos teatro

catedra

vidal

CTP

chisla radio

cátedra

academia

catedra

poctefa

· EMOS UBIERTO UNA NUEVA FINESTRA TA L’ARAGONÉS

Por fin o tan asperau programa en aragonés en la tv publica aragonesa ha plegau. Y lo ha feito ta quedar-se, mientras 13 semanas podremos veyer «Charrín Charrán» y disfrutar-lo tamién a traviés d’internet en iste enrrastre:

http://alacarta.aragontelevision.es/programas/charrin-charran/cap-1-05052019-0958

 

Seguntes o Director Cheneral de Politica Lingüistica d’o Gubierno d’Aragón, José Ignacio López Susín, «Ista ye una fita istorica ta la nuestra luenga. Prenzipiamos a treballar en iste proyeuto con a «Corporación Aragonesa de Radio y Televisión» fa tres años y meyo y, por fin, agora ye una realidat. Emos ubierto una nueva finestra ta l’aragonés impreszindible en a soziedat d’o sieglo XXI»

A ley 3/2013, diz en o suyo articlo 24a):
Respetando los principios de independencia y de autonomía de los medios de comunicación, las Administraciones públicas adoptarán las medidas adecuadas a fin de alcanzar los siguientes objetivos:
a) Promover la emisión en las radios y televisiones públicas de programas en las lenguas y modalidades lingüísticas propias de Aragón de manera regular.
«Asinas prenzipia, por tanto, a cumplir-se también iste articlo d’a Lei, que yera popiello, sin olvidar que bi ha atras realidaz lingüisticas en Aragón que caldrá tener en cuenta», diz López Susín.

 

 


CompartirEmail this to someonePrint this pageShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn